De-a lungul timpului am interacționat cu pacienții clinicii, le-am cerut feedback-uri și am pus dorințele lor pe primul plan. Orice serviciu, cu atât mai mult medical, dacă nu îndeplinește cerințele și nevoile pacienților, nu poate fi pe deplin apreciat și noi am înțeles acest lucru. Așadar, am investit tot ce a fost nevoie pentru a crea o experiență ireproșabilă pacienților Novodent și am avut în vedere următoarele aspecte:

  • Optimizarea timpului de așteptare până la intrarea în cabinet
  • Timpul dedicat pacienților pentru consultație
  • Explicarea diagnosticului, a manoperelor și a etapelor de tratament
  • Detalii importante și de interes asupra materialelor folosite
  • Transparența asupra costurilor și susținerea prin metode de plată în rate
  • Comunicare eficientă cu departamentul de front desk
  • Asistarea pe toată durata tratamentului și după de către un coordonator
  • Acces la dosarul medical
  • Confidențialitate
  • Ambianță confortabilă și plăcută
  • Sisteme de fidelizare
  • Acces la campaniile de responsabilizare social

Pe lângă toate acestea, odată ce devii pacient Novodent, beneficiezi de o serie de servicii personalizate și te vei bucura de toată atenția pe care o meriți. „Ohana” este un cuvânt hawaian folosit de familii și înseamnă „nimeni nu este lăsat în urmă”, rezonăm foarte mult cu acest spirit și l-am integrat în ceea ce Novodent înseamnă. Toți suntem interconectați și fiecare contează.

Dacă ai fost pacientul nostru și ți-a plăcut toată experiența pe care ai avut-o cu echipa noastră, te încurajăm să ne scrii o recenzie chiar aici.

Suntem aici să te ajutăm

Dacă îți dorești să începi un tratament și ai nevoie de o persoană dedicată care să se ocupe de tot acest proces, apelează +40 746 233 222 sau trimite un e-mail office@novodentclinic.ro, iar coordonatorul nostru de pacienți te va asista cu tot ce ai nevoie. Serviciile stomatologice actuale sunt mult evoluate și fac parte dintr-un stil de viață sănătos.